Wednesday, February 20, 2013

So it's better to be fake

Heissan taas~
Jälleen kerran majailen kotona, nyt kun pääsin sielt sairaalastaki pois :D Voisin vähä valasta ny kaikkia et mitä kaikkee tää tapahtumarikas viikonloppu pitää sisällään! Elikkäs,  kuukauden verran mulla oli sattunu mahaan, ja viime viikolla se kipu alko käyä nii sietämättömäks että hyvä et pystyin ees kävelee. Lopulta mulle nous kuumekki ja jouduin jättää paja päivätki väliin D: (oltii yhe luokkalaisen kaa pitää lettupajaa ylä-asteelaisille ja kerrottii meijän alasta ja mitä kaikkee opetellaa siel jne.)
Sit se oliki menoo. Kävin terkkarilla ja se laitto mulle loppuviikon saikkuu, sitten ravasinki Järvenpää terveyskeskuksessa koko ajan. Mult otettii ihan sikana virtsa- ja verikokeita, tulehusarvot oli korkeella, ja lopulta ne halus viiä mut ambulanssilla Hyvinkään sairaalaan, paitsi en sit mennykkää sillä kyydillä koska tarttesin mun kaikki tavarat asuntolalta et selviisin tän viikon tääl Itä-Suomes :D Meninki sitte taksilla eka solulle ja sieltä Hyvinkäälle.
Mulla oli iha hirvee olo, olin itkeny jo valmiiks iha sikana ja asiaa ei auttanu ku ne taas pisteli mua neuloilla. Jäin sit sinne yöks ja mulle pistettii kanyyli käteen ja antibioottii suoneen. Aamulla kävin ultrassa, mut mun kaikki sisäelimet oli fine. Sen jälkee sainki maata ambulanssis 5 tuntii ku mut siirrettiin Joensuun keskussairaalaan, mun tahdosta. Siellä meikä vietti viikonlopun ja toissapäivänä mut päästettii ulos. Jouduin kyl käymää viel labrassa ottaa keliakia testit et kattoo ny mitä sielt saa vastaukseks...Kiva ku lääkäritkää ei osaa sanoo mikä mussa on vialla, joku tulehus mut missä? :'D Mullaha oli se munuaistulehus pari vuotta sitte mut ei ollu sielkää vikaa...

Kunnon hotelli aamiainen sairaalas...:Dd
No makeup dudes.

Pajapäiviltä. pidettii niille ekana päivänä millo mäki olin messis sellai servetin taitto koulutus :'D Näyttivät tykkäävän, ainaki keskittyvät tosi hyvin!
 Ja muuta mun elämästä;
Oon vaa oikeestaa shoppaillu, ryypänne ja hengaillu ihmisten kaa XD Oon tietty olla koulussaki, et ei sen puolee (:
Mut on ollu kyl aika railakasta tää mun sinkkuelämä..:'D


Terveisiä Virosta! Mun kämppis kävi siellä yks viikonloppu ja toi mulle tollasii :3 Toi toffee likööri on kyl kunnon shaibaa, joutuu irvistelemäl vetää tota karkkilitku...Ja noi neitiröökitkää ei oo mitää maailman parhaimpii mut on ne kyl kivan näkösii :D (kämppis oli iha samaa mieltä mun kaa noista, en muute ois ruennu kertoo mielipiettäni XD)

Eilisen päivän asu~

(huono kuvanlaatu, sori..) Ja uusin ostokseni!! Vero Modasta 18 eurolla (: sinne menikin mun vikat rahat, hehe


 Ja eipä tässä kaiketi ihmeempiä, jatkan täs loman viettoo (:

XOXO, Anni

4 comments:

  1. Hui kamalaa..mä niin kammoksun ajatusta sairaalasta. En ollu ikinä ollu, sit sainki kerralla kokee kaiken, nukutuksen, tiputuksen, teho-osaston, puudutukset, piikit, letkut, happijutut, makoilut, kivut, tikit jnejne.. Ahdistaa koko ajatus nykyisin.

    Selviskö se siis sit mikä oli vai epäilee jotain keliakiajuttua? Ettei umpisuoli?

    Voi kun sulla on niin nätit silmät! ^^

    ~ Frillycakes ♥ ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niimpä D: ei oo mullekkaa mitää lempipaikkoja noi sairaalat ku on joutunu ravaa niis iha urakalla viimese kahe vuode aikana :(
      Ei selvinny..eka miettivät tota umpparii mut ei, sit munuaistulehusta mut ei sekää ja nyt kävin tekee ne keliakia testit et saa nähä mitä niist tulee vastauseks :s

      Mutta kiitoksii! :--)

      Delete
  2. Ei millään pahalla (muttei hyvälläkään), mutta toi alkoholin käyttö ja tupakointi ei ainakaan oo hyväks... Varsinkaan, jos joudut koko aika olee sairaalas jne.

    En sano tätä mäkättääkseni, vaan koska tiiän niin monia, jotka on pilannut elämänsä alkoholilla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo mä tiiän kans et pilaan elämääni hurjaa vauhtii täl menol...Mut alkoholin käyttö on vähentyny ny huomattavasti, eikä röökiikää oo tullu poltettuu nii paljoo mitä yleensä ni jospa se siitä :)

      Kiitos kuitenki kommentista, arvostan rehellistä mielipiettä ja asiaahan sä puhut!! ^^

      Delete

Thanks for your comment! ☆